Det ska kännas

Härlig dag det blev idag, bara pysslat och haft saker för mig själv så här på eftermidagen kvällningen. Till middag fixade jag lite kyckling wok m. thai stuk m. råris, Richard kom efter jobbet han också och käkade med mig. Sen delade vi på oss, han åkte och spela biljar tunering och jag tog mig upp till fjärran för intensiv pass. Underbart att svettas:), det ska kännas när man tränar och det gjorde det i dag , i love!

- Kannske inte ser så lokande ut men det är skit gott:).


Nu har jag gjort ordning en fruktsallad som jag tänkte att jag och Richard skulle käka när han kom hem från tävlingen. Får se när han kommer hem beror ju på hur det går också, men än är han inte hemma så skapligt lär det ju ha gått än så länge iaf.

 Apelsin, äpple, banan, mango och en pressad lime :)



Nu blire duschen !

/ M

Kommentarer
Postat av: sophie

ses sju på bron :) it´s a date ;) Puss

2009-01-19 @ 21:39:58
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0