Från jobb till jobb.

Kvällen på intepool startade väl inte så bra för min del, fast det var väl bara något jag tyckte själv. Humöret var ej på topp, trött och lika virrig som vanligt. Allt bara känndes skit, men på senheten började det årdna upp sig och det flöt på somvanligt:). Kom  inte därifrån fören vid  halv fyra, sen hem. Kunde inte somna direkt heller, jag och min gos låg och små pratade till kl 5 . Kl 07.00 ringer klockan, dags att kliva upp och svida om för  nästa jobb. Känndes som jag bara stängt ögonen och slumrat till ett par sekunder. Men jag hade ju iaf sovit 2 hela timmar;)..
Så nu sitter jag här hos Putte och ska jobba till kl 15.00, har nyss lyxat till med en macka med tonfiskröra. 

Jo måste ju berätta att nu innan jobbet var jag förbi GDG och skulle innhandla redbull och när jag gått ut därifrån och var på väg till bilen hör jag någon roopa högt och mörkt:

- ÖÖÖÖÖHHHH, Hörrö bruden!!!??
(Jag går vidar, vågar knappt titta bakåt)
-HALLÅÅ, STANNA !!!
(stanna precis framförbilen, förundrande)
- DU HAR INTE EN 5 KRONA ATT GE MIG SÅ JAG KAN GÅ IN HÄR OCH KÖPA MIG EN KAFFE?
(Nej tyvärr försökte jag svara artigt)
- ÖHHRRRBBTTTT  (Ett argt oväsen kom från farbron)
(Jag hoppar fort in i bilen och beger mig)

Det var den lortiga farbron som brukar gå runt på stan med krykor och långt skägg (Emma du vet), känder verkligen ingen lust att ge den otrevliga farbron några pengar. Vad tror han? Att dom ska få pengar när han är så där otrevliga, glöm de. Är någon trevlig mot mig så kan jag även vara trevliga mot dem.

/ Mirris


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha.. han gör alltid sådär. han brukar vilja ha cheeseburgare på donken oxå. 2 helst. Men jaa, lite trevlig kan han väl fatta att han borde va iaf om de ska funka.

2009-01-18 @ 17:01:34
URL: http://emmahgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han brukar kallas Jesus tror jag...

2009-01-19 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0