Full fart..

Ja helgen har varit full med grejer att göra. Men nu är jag inne i den vanliga vardagen igen så då finns det tid för mitt bloggande.

Fredag: Enbart bara jobb hela dagen, rätt lugn kväll på interpool. Kom inte hem för en vid 4.

Lördag: Sov till kl ett, sen ut en sväng till Valbo och innhandlade lite väl behövliga grejer. Hem duscha sen i väg till interpool för att jobba. Kvällen gick skit för mig, allt bara gich fel. Bröt ihop mitt under kvällen där också. Skit kväll på jobbet verkligen. Slutade vid 22, då gick jag ner till Angelica och Hanna som satt på helt enkelt. Sen följde jag med på Heartbreak en sväng men det var nyktert:), mycke skönt,

Söndag: En hel dag med Interpool i sthlm "personalfest" en mycke trevlig dag.

- Besök på biljardexpert för visning och instruktion

- Aktivites hus i kungsholmen med massa aktiviteter, skit kul.

- Middag på thailändska resturangen "koh panang", skit mysigt ställe man fick värkligen kännslan av thailand.

- Hemfärd och  vidare till interpool för lite biljard, öl och shots.

- Efter fest på brynäs

- Godnatt

Tack för en härlig dag INTERPOOL gänget:)



Måndag: Bakis dag= FLOTT DAG. Käka pizza med Angelica till lunch.  Vart ut till hedesunda och hälsat på, käka lite och hämtat Zlatan. Sen blev det hockey hemma hos Johan. När vi kom hem tog jag pch Zlatan en kvälls promenad. Nu äre slapp i soffan jag och min gobit, Richard är borta på jobb så det blir tomt utan honom , kommer bli tomt i minst två nätter nu:/. Men jag har ju iaf Zlatan.

/ Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0