Glädje?

Ja då var det redan fredag, men ingen direkt glädje får jag för det inte. Utan precis som en vanlig vardag fast med mer jobb. Vet inte när jag kommer att vara ledig en hel helg.. är uppbokad med jobb alla helger så långt fram jag vet iaf.
Idag jobbar jag 8-15 hos putte sen interpool 18.00 -? 23.00 eller stängning (03.00)... Visst det är kul att jobba också men det blir ju aldrig samma sak..
I morgon har jag samma pass 8-15 hos putte sen interpool hela kvällen / natten. Har även jobb hela söndagen...

I morse innan jobbet var jag och Zlatan ut på en promenad, blev en bra sväng iaf. Sen fick jag lämna mina gos pojkar hemma i sängen. Nu har jag suttit och tittat på "vakna med the voice" med en kopp te och hjälpt putte till och från.


Tack Ewwe! den ända som lyckades skriva ner en kommentar:), men den är a tacksam för;D.


/Mirris

Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin och trevlig fredag! =)

2009-01-30 @ 12:08:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tackar =)

2009-01-30 @ 12:45:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0