Go kväll!

Idag har jag iaf lyckats fixa nya p-piller, har ringt typ överallt. Men tillslut var det EN snäll kvinna på barnmorskemottagningen på södertull som tog emot mig. Jag tillhör verkligen inte den avdelningen men hon tyckte så synd om mig när jag verkligen hade försökt ringa överrallt.. Jag pratade med henne halv 2 och så san hon att jag kunde komma till kl 2 om jag kunde. Det passade ju perfekt eftersom det varkligen var brådis med pillrena. Hon skrev ut ett nytt recept plus att hon gjorde en gynundersökning på samma gång och massa tester och blod prov, inget jag gillar är verkligen LIV rädd för sprutor. Hon var jätte gullig verkligen.
 

Nu ska jag städa och sen laga till Tacos:).

/ M
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0