Hemma...

Det blev en prommis hem från jobbet.. skönt att gå men jag är så himla trött, blev ju inte många timmars sömn i natt inte. Direkt när jag kom hem sprang jag till tvätt stuga för att titta om det fanns någon tid i kväll, det fanns 1 1/2 h . Jag passa på att ta den.. tvätta lite underkläder och sängkläder iaf.



Ikväll händer? Ja ingen aning ännu. hade funderat att ta mig till friskis idag och köpa nytt kort och sen gett mig på intensiven, men plånboken ligger hemma hos Lindas mamma i stan och Linda själv är ute i häsen hos pappa sin.
En lång prommis m. Emsi har iaf bokas:), sen måste nog dammsugaren och moppen komma fram i kväll också.

/ M




Denna klump i magen gör mig slut och matt, vad ska jag ta mig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0