Hushållsost med smak av taco.

Det blev en promenad på 1 h 15 min , skönt men inte det härligaste vädret ute. Det blev jag, Emma och johan som tog oss en runda. Emma sov över så jag fick ringa och väcka henne igen, sömtutan!

Nu har jag precis fått i mig frukost det blev hälso film med blåbär och hallon och smörgås, men smörgåsen var väl inget att hurra för. Osten smaka Taco, usch jag hatar när allt tar smak av varandra i kylskåpet även fats man har plast över. Och genom att jag och Richard rätt ofta äter tacos (vår specialite) så smakar nästan allt tacos också. Nästa gång tänker jag inte ställa in den köttfärs som blir över i kylen utan det får bli direkt in i frysen.


Nu då? Vet inte om jag hoppar gymmet idag och bara sattsar på intensiven så kör vi hårt på gymmet i morgon ist. Borde tvätta också, men finns väl inga tvätt tider som vanligt. Måste gå och kika. Ett varmt bad skulle inte heller sitta fel.


/ Miranda


Kommentarer
Postat av: sophie

tack gumman.

Hoppas du bryter med denhär personen som du är arg på. Man ska inte ha elaka personer nära en!

2009-01-19 @ 13:58:48
URL: http://sophiea.webblogg.se/
Postat av: sophie

jotack de gick bra idag=)

ja stå på dig. Ingen är värd dig som inte kan beté sig. jag tänkte träna lite senare. du ska också träna läste ja? ;) puss

2009-01-19 @ 14:15:04
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0