Work, work!

Denna fredag blev enbart till en hel dag med JOBB. Slutade egentligen här hos putte för en timme sen men det är så många sjuk så jag var lära stanna så länge jag kunde och det är  till kl sex, för kl sju börjar jag på interpool. Dom ringde tom från interpool och frågade om jag kunde börja fem ist för det är även folk sjuka där. Så det blir bara hem och slänga sig i duschen och göra sig redo för nästa jobb, skulle komma dit så fort jag kunde.

Är renan nu trött, hur kommer jag då vara i natt när jag kommer hem? Aja det blir pengar iaf, inget att klaga på. Missar dok rävfesten som är i kväll hemma hos Emsi hade iaf tänkt gå dit och umgåtts lite , men tiderna blev ändrade på interpool. Hoppas alla min rävar får skoj:D. Hoppas ni kommer in och köper en drink av mig ist:P.


/ Miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0