Slask väder...

Det helt okej på gymmet idag, men lite tråkigt är det faktiskt att träna själv. Fast iblan kan det bara vara skönt. Blev en stund på löpbandet, biceps + mage.

Efter mitt pass mötte jag upp Emma när hon slutat vi begav oss hem till mig så lagade jag till lite Fisk m. potatis och gjorde en kladd kaka. Vid sju mötte vi upp Sophie på bron och tog oss 1 h promenad, go tjejerna. En riktigt trevlig promenad. Var helt dyblöt om fötterna när jag kom hem, vilket skit väder det är just nu. Längtar så otroligt till vår och sommar. 

Nu sitter jag och käkar lite blåbär och hallon medans Richard tog för sig av kladd kakan. Jag var inte sugen så jag kände att jag kunde hoppa det ikväll. Bättre att äta när man känner sig riktigt sugen:).

/ Morris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0