Som vanligt.

kvart i sju knata jag i väg glatt, laddad för att köra ett intensiv pass uppe på fjärran.. men till min förvåning så stod alla där inne och hade avslappning (suck), jag hade missuppfatta allt som vanligt igen. Dom nya tiderna hade inte börjat gälla utan det var precis som förut kl 18.00. Skynda mig ner på stan för att köra lite kondition på maskinerna var det tänkt, men när jag kom ner dit så var det ett spinningpass på 75 min. Det var jobbigt kan jag lova, men det ska vara jobbig och roligt att träna så jag var nöjd med passet. Svettigt blev det, skönt!

Har nyss lagat lite mat, det blev soppa för mig och soppa och pannkisar för Richard. Nu blire kik på TV:en.

Hej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0