Torsdagen..

Ja det började ju inte bra idag, lite smått irriterad och illamående skulle jag skynda mig i väg för att ta en runda på stan med Emma och Marina. Tänkte ta bilen för jag skulle hämta upp Emma plus att de var kallt. Men min lilla pärla startade inte i dag heller (sjukt less), det fick bli en promenad ist. Med raska steg för att möta upp Emma, halt som sjutton och vem tror ni ramlar, mitt på brynäs bron? Jo JAG MIRANDA ÖSTBLOM, ja men dagen känndes ännu mer lyckad. När jag väl mötte upp min lilla puma började lyckan att bli bättre, nog att jag höll på ramla ett par gånger på väg ner till stan också men det löste jag upp rätt bra ändå;). Det är nog bara gympadojor som ska sitta på mina fötter;).

När vi väl tagis oss ner till stan mötte vi upp Marina och började göra stan:), jag hittade en sjukt snygg vår jacka inne på Gina, i love. Måste nog ha den ändå;). Efter några rundor i några affärer började magarna att kurra på oss så det fick bli käk inne på 9:an. Det blev mer kik efter det, jag med inga pengar gav upp rätt snabbt och lämnade brudarna på stan för att gå upp till gymmet ist. Där mötte jag upp syrran och körde lite:

- cross
- Triceps
- Mage

Rätt slapp på gymmet måste jag erkänna idag, men jag gjorde iaf det som skulle göras:).

Sen har jag och Richard vart hemma hos honom spelat wii, käkat lite middag, tittat på Hockeyn (Modo-Brynäs) riktig skit match och ätit Glass m. Hallon (Kvällens höjdare;))

JACKAN FRÅN GINA -----> https://www.ginatricot.com/se/#/product/25538524

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0