UNGDOMSMOTTAGNINGEN, vilken skit!

Telefontider kan ju fungera bra om man får något SVAR... det ända som sägs är - Nummret är upptaget, samtalet avslutas. Ja men bra, hur sk a man kunna få tag i dom då? 1 timmes telefon tid per dag och hela den timmen ska dom säga att det är upptaget. Ringde även i går också men det var precis lika. Jag blir så less.. jag vill bara att dom ska skriva ut nya p-piller åt mig så jag kan hämta ut dom på Apoteket. Jag måste ha nya idag.. Fan vad less jag blir... Jag hatar ungdomsmottagningen, dom är helt världelösa. Förstår inte vad det är för nötter som sitter där. Det är bättre att hålla sig till sjukhuset där får man iaf hjälp...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Mår lite bättre idag, Tack så mycket! :)



Sker i helgen då? :)

2009-01-09 @ 11:58:24
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0