Uppblåst.

Så nu är man hemma efter dagens hårda arbete;), heh nej inte kan jag säga att jag haft det jobbigt. Mest suttit vid datorn medans Putte sov. Han vaknade väl vid 1 tiden och då gjorde vi lite sysslor sen sluta jag redan vid tre. Så jag känner mig mer förslappad.


                                                                                        slappt idag på jobbet..

När jag kom hem var jag skit hungrig, sist jag åt var ju i morse innan jobbet. Så nu när jag kom hem tog jag hälsofil och två tunnbröds mackor med fullkorn. Nu efter det känner jag mig helt uppblåst i magen. Makorna lägger sig bara som en deg klump i magen känns det som.

Men nu tänkte jag locka fram lilla husmor i mig och ta tag i dammsugarn och moppen, för här ska de bli rent:).

/ mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0