Måndagen börjas med en promenad.

Nu är bara att fösöka vända tillbaka dygnen i veckan igen, sen går vi på tillbaka till helgen igen.
Måndagen ska jag börja med en promenad med Emma, sen kanske bege mig till gymmet och i kväll ska jag läsa tiderna tydligt och komma i rätt tid till intensiven:).

/ Mirris



Tydligen var det någon som "visste" vem mitt förra inlägg var tillängnat till. Jag förstår inte riktigt hur man kan yttra sig om en sådan sak. Jag säger inte vem inlägget var tillängnat till för det känner nog personen i frågan när hon/han läser inlägget.  Det personen som trodde något trodde fel.. så ta det säkra före det osäkra. Innan jag får ett till sms och någon annan tror att inlägget är till ängnat någon annan. Det finns bara 1 person som kan ta åt sig och det hoppas jag hon/han gör också.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Allt bra Miranda? =)

2009-01-19 @ 10:32:20
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Jodå det är fint, rullar på ;)

2009-01-19 @ 12:33:41
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0