Vad är det frågan om?

Ibland förstår jag inte riktigt hur tjejer kan vända och vrida allt till det negativa, nu blev det tydligen till något negativt när jag väl försökte att INTE få det till något negativt utan tvärt om. Ville bara inte att andra ska bli övänner tack vara mig. Men ändå lyckas det bli till "skit snack", jag fattar inte och orkar inte. Ibland undrar jag om bara vissa vill tjaffsa bara för att.. Jag vill verkligen inte förstöra för någon, önskar bara att alla kunde vara vänner och slippa allt det här löjliga.

Snälla vad är det med oss brudar ibland? Vissa tillfällen skulle man fan tänka som killar... rak på sak och skippa tjaffset.


/ MIranda

Kommentarer
Postat av: sophie

håller med dig. tänk om alla kunde va go o gla ;)

Fast killar är inte bättre, dom är väldigt falska men låter det vara så. Tjejer vill ju hitta dom falska o skälla ut dom :P killar accepterar bara sittuationerna :)

2009-01-19 @ 22:46:00
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0