Vad kan slå en skorpa med smak av kardemumma?

Jag har blivit helt sold på skorpor, kan längta efter en. Inte det bästa att stoppa i magen precis men det är typ det ända som slinker ner nu för tiden känns det som. Visst kan jag äta men har ingen lust till det. Hittar inte fullkornsskorper med smak av kardemumma någonstans, någon som har något hett tips om detta;)? LIte bättre med fullkorn iaf.



Har nyss varit ner m. Richard och Joel och spelat lite biljard på kryddstigen, jag var rätt trött och hummöret var ej på topp så jag gav upp ganska snabbt:P. Men grabbarn tog en match till...
Nu tänkte jag försöka stoppa något i magen och sen bege mig ut på en prommis med Emma:).


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0