Varför jag?

Tankar snurrar runt i huvudet... vad är det jag vill och vad är det jag vill fördriva min vardag och mina helger med? Just nu vet jag inte om jag gör det jag vill göra.. Allt känns bara så olustigt. 5 olika jobb som jag hattar mellan till och från, vissa trvis jag bättre med och andra inte. Det ända jag jobbar med är praktiska saker och det är väl det ända jag kan istortsätt också. Har mycket lättare att lära mig praktiska sake än teoretiska. Men ibland känner jag verkligen att jag vill kunna göra något annat. Språk är verkligen min sämsta sida, jag jag kan väl säga att jag knappt kan 1 språk. Visst jag kan ju prata svenska (till & från;) ) men as dålig på att stava. Som ni kanske har märkt?  Skulle bara vilja vara duktig på språk, känner att jag skulle våga så mycket mer då. Jag kan bara inte lära mig, jag får inte in det i mitt huvud. Ska försöka plugga upp mitt språk till hösten, känner att jag måste ta tag i mig själv. Jag skämms verkligen när jag ska försöka mig på engelska och stavandet. Vill bara ha en bra balans mellan allt, inte bara kunna 1 grej.
Vissa saker är ett MÅSTE att lära sig för mig , som att lära mig att säga NEJ till vissa saker.. Just nu känns det bara som jag kan säga ja till allt och alla bara för att hjälpa andra.





Farmor ringde nyss, hon hade hört vad som hänt i natt. Hon var orolig, gull farmor. Så glad att jag har alla min nära & kära ♥



Tack / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0