Vuxen poäng?

Idag på posten kom mitt Ikea Family kort hem:), där var det nog lite vuxen poäng allt;). haha.. usch inte allt för många sånna nu mirris. "Var ung så länge du kan"...




Det blev en härlig promenad i solen ca 1 timme runt i bourlongen, sen upp på gymmet för att köra:

- Löpbandet i 15 min
- Rygg (2 övningar)
- Axlar (2 övningar)
- Rumpa

Känns som jag är på G nu, underbart!
Var även ner på stadium och tog mig en titt, hittar alltid massa träningskläder/ kläder jag vill ha.. men måste vänta till lönen nu. Nike har så mycket fint just nu, i like.

På väg hem försvann då mina vårkännslor rätt snabbt, det snöar ute. Ska de vara vinter så ska de, inget halvdant.

Nu blire en stöd vila sen ladda om för intensivpass:).

/ Mirris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0