Konstigt

Min blogg läs som aldrig förr och jag skriver knapt något. Det är verkligen jätte roligt, men jag ska nog ta mig i kragen och börja skriva en hel del igen:).


Ja som alla kanske har läst eller läser så har vi stor mygg innvation här, det går inte att vara ute. Det är verkligen den sämsta situvationen vi kan vara i just nu. Man kan nog inte riktigt förstå hur mycket mygg det är om man inte har varit. Dom små flyg fäna kan sterssa upp en så att man blir tokig. Plus att regnet bara öser ner, när ska allt vända? varför kan inte allt bara gå som på rels? Nej livet funkar inte så ,hela livet är som en stor bergodalbana.

Idag var vi på myggmöte i österfärnebo också, hoppas politikerna fixar detta nu. Det måste hända något, detta är hemskt!


Själv har jag lyckas blivit sjuk nu också, förkyld, febrig och allmänt hängig. Men det är bara att jobba på;P.


/ Miranda (ett väldigt surrigt innlägg, men som ni kanske vet är jag en surrig människa.)



Arvid hemma hos farmor i går kväll, lite kvälls fika:)



Hanna taggar i bussen på väg till viken:D



Jag & jossan försöker vi också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0