Typiskt mig

Nu är vi hemkommna från häsen, mamsen bjöd på käk, korv m. stuvad makaroner att det kan vara så gott ibland:). Tvätta gjorde jag också, men glömsk som jag är glömde jag allt kvar där iaf, typiskt mig.

Vi åkte även förbi hos farmor och farfar, hjälpte farfar sätta ut en av sina motorcyckla på blocket, sen bjöds det på fika:). Mysigt.

Nu ska ja hoppa ner i sängen så man är pigg i morgon bitti, hoppas solen skiner i morgon.

Får väl säga grattis lite så här innan till Angelica som tar studenten i morgon, underbart för dig:D. Grattis go!


God natt / M


Kommentarer
Postat av: Jenna

Man måste ju komma ut och hälsa på någon dag =) Puss

2009-06-08 @ 13:11:32
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0