Uppdaterar





Jo jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera nu förtiden (sorry jenna;) ), men jag har så dåligt med tid. Det är till att jobba ständigt, men det  är roligt också. Hela helgen har det varit full fart, morsdag blev en hitt:). Då dukade vi upp för smörgås bord, det rull in bra med folk, men det hade ju kunnat varit mer men helt okej.

Det är så olika med folk från dag till dag, ena dagen rullar det på med folk och den andra står det still. Svårt att veta faktiskt. Men i morgon hoppas vi på mycket, det är ju "gysinge dagen", då slår pro påstort "lill-babs" kommer hit. Så d¨kan vi hoppas att det rullar in en del matgäster hos oss också.


Från det ena till det andra:

Ikväll åkte vi faktiskt en sväng till häsen , jag tog en promand med syster och Zlatan. Riktigt skönt faktiskt och välbehövligt, det blir ju inte så mycket motion nu förtiden annat än att sringa runt på serverings golvet som en iller.
Tittade tom på tv ikväll, despret:). Var längesen man titta på tv  nu, haha:P.


Nu får det nog bli sängen för mig, man måste ta vara på all sömn man kan få:)



God natt alla sköna/ M



En del av smörgås bordet i söndags "morsdag"




Vår hemsida: Gysinge.com

Hemsidan är inte färdig, det är på gång.
Men ni kan titta vad vi har som dagens för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul med en redig uppdatering! :-)

2009-06-03 @ 07:57:49
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0