Alvedon brus.

Usch, det var inte i går man drak alvedon brus. Har alltd haft lite svårt för läkemedel på brus tablett. Har alla otäcka minnen från samarin när man var lite. Men just nu var jag tvungen att ta en för det var det ända putte hade hemma mot huvudvärk. Det var nog bra att jag tog en också, huvudet börja vakna till fast det fick mig även att få en aning ångest. Jag har glömt att betala in alla räkningar + att hämta ut nya p-piller och att min bil står nere på stan och att jag säkert redan fått en böter:/.

MIRANDA ÖSTBOLM, vakna till nån gång!!!!!!!! Jag har varit som en yr höna hela helgen, kan bero på lite sömn, dåligt med mat och stress. Nu måste det bli ändring på det, måste nog bli bättre på att ta hand om mig själv.


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0