En hel kväll med mina damer.

Dagen i går bestod av en långpromenad med Zlatan, Emma & Leja, gick vår vanliga rutt. Efter den blev det lunch på Tennstopet men Richard, Syster och en ny opererad Oscar på kryckor. Sen upp till Maxi för att handla lite smått och gott till kvällen, hem och städa, sola, duscha och fixa. Vid sju tiden kom Emma & Sara, jag bjöd på paj, vin och massa gott. Vi åt snacka och drack hela kvällen, men det var väldigt lungt. Vid halv ett pallade mina damer sig hemåt. Tack för i går tjejer:D. Riktig mys kväll!

Idag vaknar jag av att jag är ännu mer förkyld, känner mig inte pigg alls. Ska bege mig ut på en promenad med Zlatan nu, får se om jag vaknar till något.

Less / Mirris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0