Frisk luft

Jag kände att jag verkligen behövde friskluft i kväll, genom att jag legat inne hela dagen. Jag begav mig ut och mötte upp Linda för en lung skön promenad för att ta in lite frisk luft i lungorna. Vi pallrade oss även förbi den ny blivna stadsbruttan Malin för att hämta upp Resorb, hon ringde och hörde hur jag mådde och talade även om att hon hade det hemma som hon tyckte jag behövde nu när jag är sjuk. Gulligt.
Men efter det var jag tvungen att bege mig hemåt för jag kännde att kräkan satt i halsen, när jag väl kom hem hade Richard gubben hällt upp ett varmt bad med tända ljus plus att han hade köpt blåbärssoppa och cocakola, tack älskling:).


Resorb Svartvinbär Brustablett vätskeersättning består av 20 st brustablettersom återställer kroppens vätske- och saltbalans vid diarré och kräkningar. En brustablett löses i 120 ml vatten (halvt glas). Använd rent, eller kokt och avsvalnat vatten. Använd ej mineralvatten.


Tittade iaf på Den rätte för Rosing , rätt små löjligt program faktiskt. Men ändå kan jag inte sluta titta. Jag är inte så mycket för Linda heller men ändå dras jag till tv rutan för att titta. Desperate housewives missade jag inte heller, mycket som hände idag. Härligt att dom sköna brudarna tillbaka i rutan:D.



Nu ska jag proppa i mig nån alvedon och krypa ner i sängen igen / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0