Gästblogginlägg!

Jag har varit lite nyfiken på hur de funkar när man skriver ett blogginlägg så jag gör ett gästboksinlägg här hos mirris för att testa :) Nu är vi nyss hemkomna från fyrisbadet! Vilken rolig dag vi haft, många skratt under vår promenad, människorna som såg oss på vägen måste trott vi var galna när vi höll på och hoppa från stenrös och ligger tätt på marken i en konstig position med en kamera i högsta hugg! Men det bjuder vi på :)






Vi träffade rätt många intressanta människor på badet också.. vi konstaterade att det är väldigt populärt att sitta naken i bubbelpoolen hos gamla tanter.. en kvinna verkade lite ensam så helt plötsligt avbröt hon oss i vår konversation och började fråga en massa saker.. tillslut pratade hon mest om sig själv... Hon var tolk, hade persiska som modersmål, var 50% sjukskriven pga reumatism, hade 3 barn (20, 24 & 27 år gamla), ägde en restaurang med sin familj, hon kunde göra ALLT som fanns att göra på resaurangen och gav oss en VÄLDIGT tydlig beskrivning om hur vi skulle hitta dit osv.. ja väldigt mycket upplyste hon oss om haha! Jag gillar sådana människor som tar för sig :) 



Nu har vi käkat lite hamburgare och nu väntar lite melon innan mirris beger sig mot gävle igen! Som den techonörd jag är så avslutar jag med en två partylåtar eftersom det snart är helg! Hittade inte rätta remixen på första med de får duga :)







Ha en trevlig helg! Kram/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0