Helt galen kväll.

Hela lördagen blev en skum och galen dag, jag hann ju typ bara kliva upp ur sängen och slänga mig in i duschen sen skulle jag skynda mig till jobbet. Kom fem minuter i halv fyra. Slängde i mig lite p-mat, sen vara bara in i dimman. Det var redan "mycket" folk redan då, mycket för det personal vi hade just då iaf. Det var fotbollen som lockade, fast vi hade även en del biljard spelare. Sen blev det hockey och då blev det även en hel ny sittning i hela lockalen, mycket folk. Vid 23 tiden sprack allt totalt, fullt med fulla och dryga människor. Vi i servicen sprang som illrar på golvet och bar grabbarna stuttsade runt som andra stuttbollar i baren och Richard fick stå i dörren och göra det bästa av situationen. En hel del bråk, mycke fylla och sjuka människor. Vad var det för fel?
Richard fick ta en smäll av en kille, mitt på örat. Ja kvällen var galen, det värsta jag har varit med om på länge. Det känndes inte som interpool...
Vid halv fyra tiden var jag totalt död, jobbat i 12 timmar och ätit en halv tallrik med lite mat. När vi var klar med städningen bjöd Reza på max, men jag pallra mig hemåt ist. Var så otroligt trött, bil jävlen starta inte heller så jag fick gå. Oj så less jag var just då.


Idag ska det planeras:D / M

Kommentarer
Postat av: Kim

Självklart vinner jag jämnt, iaf när inget tittar eller när jag spelat mot mig själv :P

2009-03-01 @ 22:02:34
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0