Hemma:)

Nu är man hemma på fötter igen, känner mig utvilad efter en skön vecka på fuerteventura:). Flyg trippen hem gick bra, dålig landning bara. När vi väl kom till arlanda stod mamma, pappa och Zlatan och väntade på oss för att skjussa oss vidare hem till gävle:).
Både jag och Richard har knappt kunnat sovit något inatt, blir alltid lite omställning att komma hem. Vid kl sex i morse kunde vi inte ligga kvar lägre utan valde att kvliva upp.

Kl 9.00 åkte vi på öl provning (utbildning) på interpool, faktiskt väldigt bra:). Riktigt kul faktiskt, man fick lära sig en hel del.

Resten av dagen vet jag inte vad som händer, borde träna efter en hel vecka med massa god mat och annat gotta. Ska få in bilderna så jag kan lägga ut dom också:).
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0