Hemma

Klev precis innan för min lilla dörr på brynäs, trök bra på gasen för att komma hem lite fortare. Det är ju så himla tråkig väg att sitta och nöta på så här på senheten. Innan jag åkte hemåt var jag in på ica supermarket och innhandlade lite frulle som Fia tipsade om:), en ny fil med smak av banan och lime (skid god) och till det en påse med nötmix. Längtar redan till frullen. Som färdkost köpte jag lite naturgodis, så jag skulle hålla mig vaken hela vägen hem. Men 1 mil utanför uppsla kom ångesten över mig och jag vevade genast ner rutan och slängde ut påsen. Såå tysiskt mig, varför köpte jag då påsen? JO för att jag var sugen, den ena delen säger JA och den andra NEJ.

Dagen i uppsala har varit grym, jätte mysigt att fått umgåtts med Fia en hel dag. Tack gumman! Hon testade ju även på att blogga som ni kanske läst, go gumman:). Fyreshov var helt okej, bubblat med massa stora nakna tanter :P Ja vad ska man säga Fia? haha.

Natti natt / Miranda


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha.. jaa vad ska man säga, den läskigaste var ju hon som låg och flöt i bubbelpoolen när vi gick förbi första gången!! Du jag läste igenom inlägget jag skrev och jag skulle kanske läst igenom det en gång till innan vi la ut det, skiftar från dåtid och nutid, var lite knepigt att läsa haha! Och slängde du UT naturgodiset Tokfia?! Jag satt och knaprade tills jag somnade:) Nu kommer Helena snart och hämtar upp mig så drar vi :) Hör av mig i helgen, pusskram!

2009-03-06 @ 07:28:44
Postat av: Amanda

Va dumt att de kan bli såna tankar ibland! SYND att man bara inte kan trycka i sig ibland..!!!

FIN du var i glasögon föresten!

2009-03-06 @ 21:13:30
URL: http://amandahedesunda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0