I Fuerteventura

Da var vi inne pa sista kvallen har i Fuerteventura, var vecka har varit kanon. Underbart skont har vi haft det. Vadret har varit lite till och fran, det blàser en hel del pa on men solen har anda varit stark. Hotellet har varit helt okej, kanske inte det vi forvantade oss men det har dugit bra:). Vi har bott en bit utanfor centrum sa vi hyrde cyklar i nagra dagar. Har cyklat en hel del faktiskt och kikat runt, jatte mysigt.

Skriver mer och berattar om varan vecka nar jag kommer hem, sa ska jag lagga ut bilder ocksa. Har inte viljat suttit vid nagon dator nar vi har varit har, tankte att jag skulle holla mig borta fran det nu i en vecka. Men sista dagen kunde jag inte halla mig:P.. Richard ar och spelar lite fotboll med nagra sma grabbar sa da passa jag pa och satta mej har en stund;).

Nasta inlagg blir fran sverige:D, godnatt allihopa !

/ Miranda i Fuerteventura;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0