Kanal 5

Börjar faktiskt känna mig piggare, har inte spytt på ett tag nu. Har fått i mig lite tee och skorpor, skorpor går tydligen alltid ner. Tv:en har jag också orkat slagit på (bra mirris), tittar på ett gammalt greys avsnitt nu. Blir nog kanal 5 som får rulla hela kvällen hos mig , efter greys blire två avsnitt av vänner, 20.00 Den rätte för Rosing och kl 21.00 Desperate housewives. Som jag har längtat efter Despret :), härligt att  ha dom tillbaka i tvrutan igen:).




Kommer väl få liggsår efter den här dagen, så här mycket har jag inte legat i sängen på ja, jag vet inte när.  Det är väldigt ensamt här hemma, tur att man har många underbara nära och kära som hör av sig och bryr sig♥.




Tror jag har bestämmt mig idag också, jag vill att det ska bli av.



/ M

Kommentarer
Postat av: sophie

skönt att du mår lite bättre. jobbar du i helgen?

2009-03-03 @ 19:32:01
URL: http://sophiea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0