Laddar om batterierna...

Min dag började som vanligt med en prommis med Zlatan sen skynda jag mig i väg ner till friskis för att köra lunch passet med Caroline. Vilken härlig kille som hade det där passet måste jag säga, två pippiotter hade han också. Det var bara att hålla god min och köra på. Efter det åkte jag och käka lunch med Richard och Filip (gröto), var riktigt länge sen man såg honom nu, kul att se gammla klass kompisar. Man saknar ju faktiskt HR en hel del.
Senare åkte jag och Richard hem, vilade en liten stund innan jag var tvungen att åka upp till jobbet.

Kom nyss från jobbet, slutade 22.30 men jag satt kvar en stund och snacka lite med Jonas, spelade lite på vegas maskinerna, åkte och köpte mat åt Richard. Men nu är jag hemma och ska ladda om mina batterier för i natt ska det tränas igen:).

/ Miranda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla lilla gumman, på natten ska kroppen helst vila, det är ju inte ens bra att jobba natt i längden. Så träna bör du undvika, det kanske inte är så konstigt att du blir sjuk hela tiden. Du hinner väl träna på dagtid.

Kram från din mamma/hälsoutvecklare som bryr sej...

2009-03-15 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0