Lill lördag, eller vad?

Gårdagen blev en riktigt skön dag, dagen började med att jag, Richard och Kim åkte ut till gysinge. Jag skulle jobba lite med Elin, baka upp lite inför helgen vare tänkt och det gjorde vi också, medans Rickard och Kim skottade av hela verandan. Solen låg på hela dagen, underbart fint där ute:).
Vid ett tiden pallade vi oss in till gävle igen, hämtade upp joel så åkte vi och spelade bedminton. Skit roligt vare verkligen, jag har ju inte spelat det sen jag var liten , så duktig kan jag inte påstå att jag var. Jag och Kim mot Richard och Joel, jag lär väl nämna att jag och kim var det förorande laget. Men det var nätt och jämt;).
Sen efter det bestämmde vi oss för att ha en spel kväll, så vi åkte runt och samlade in massa spel. Åkte upp till interpoo en sväng för kim skulle snacka med Reza. Åkte och handlade på Ica Maxi , för i går var det Kim som stod för maten. Sen åkte vi hem till Kim allihopa och lagade mat (fläskfile & potatisgratäng), riktigt gott:). Sen blev det spelkväll för hela slanten, godis och glass. Viken lill lördag vi hade:)  


Nu ska jag i väg och träna :) / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0