Lördag

God dag!

Nyss klivit upp från sängen, hemskt egentligen hur man sover bort hela dagen, men är man inte hemma för en vid  fyra och somnar vid fem så måste man ju.

Hela dagen i går var ett ända rennande och som vanligt fick jag tok stressa till jobbet. Igår blev det en rätt bra kväll på jobbet jag kännde mig pigg och glad. Inte så mycke folk men det kan vara skönt ibland även fast det blir väldigt segt. Det var lixom en mys kväll i går, mysiga människor som tog det lugnt, chilla och bara snaka.

Hade viljat rört på mig innan jobbet, springa eller gå? Jag får se var som hinns med. Jag ska iaf INTE stessa till jobbet, måste hinna äta. Börjar kl 15.30 idag, hockeyn börjar ju 16.00 så det kan bli mycket. Inte så mycke bokningar till självaste hockeyn men det kan ju bara smälla tlll. Hoppas på en bra lördag kväll:D.

/ Mirris


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas de går bra på jobbet sötnos! Du är så duktig! pusskram

2009-03-07 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0