Magsjuk

Här ligger man med gråten i halsen och spy hinken i högst hugg bredvid, känner mig totalt slut. Har spytt sen kl fyra i morse. Varför, varför ska det hända just nu när man är ledig och har så mycke planerat?
Men nu får jag ligga här och försöka friskna på mig  så gott det går, drika min utvispade cocakola som jag lika fort spyr upp igen. Inget trevligt att veta kanske men det är så det ligger till hos mig just nu. Malin var så gullig och skrev ett sms att hon skulle komma som blixten om jag behövde något , gullig hon:). Det värmde. Usch jag hatar att vara sjuk, jag kan bara inte ligga still i en säng en hel dag. Jag får panik, men nu måste jag om jag vill bli frisk någongång.


Kim kom ju förbi och hälsade på oss i går, han lånade ute en av sina häftiga prylar till Richard. En slags väckar klocka som mäter hur man sover och ringer när man är som mest utvilad. Jag är nog inte den bästa på att förklara. Men kika in på Kims blogg så får ni en förklaring, han ska nämligen sälja den. Vi testade den i natt , men eftersom jag har varit vaken halva natten och sprungit på toa så har den väl inte fungerat så bra på mig. Och när den ringde i morse fattade inte jag om det var på mig eller Richard den ringde på.

Måste s.. // miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0