MÄN SOM HATAR KVINNOR



Vilken film, en hemsk historie som berör. Bästa svenska film jag har sett. Måste verkligen ses, nu ska jag bege mig in på bökerna:)



Dagen idag blev en skön ledig dag ...

Var i väg till Rosmarin och fixade till Fransar och bryn (jag hoppade vaxningen, e nog inget för en hare som mig:P). Mycket nörjd med bryna iaf, fransarna blev ju bara lite svartare.



Sen blev det en solning med Angelica, bränna på fejk brännan. Efter det var vi upp och tittade på en lägenhet här på Ladugatan 4 , en 3:a på 70 kvadrat. Sugen på att tacka ja faktiskt:).. Men jag vet inte än heller...

Sen tog jag mig en lång prommis på 1 1/2 h, skönt. Sen hem och fixa käk, i kväll kockade man ihop Chiliconcarne, alltid lika gottit.

Resten av kvällen har man tillbringat i en biosoffa med en sjukt bra film att titta på och popcorn blev det till:), mys med Richard, mammsen och Pappsen så här på onsdagen.

/

(Glasögonen på när det är bio rio som gäller)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja SUCK för utmaning Mirris ;)



Vad fin du är !! :)

2009-03-05 @ 10:34:15
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0