Något fel?

Dagen i går blev bara skit... allt gick totalt åt helvete. Ibland funderar man ju vad det är för fel?

När jag kom till jobbet var jag redan måttligt nere, ont i huvudet, feber och snorade för fullt. YES, kul att jobba? Nej... eller det gick bra till en början men sen började även magen att krånga, mådde illa och interpool fylldes bara med mer och mer folk. Så det blev bara mer och mer att göra, medans jag kännde mig mer dålig. Tillslut lära jag springa in på toaletten och spy. Varför? Magsjuka igen? Resten av kvällen var en ren pina och gå bland folk.. jag ville bara hem till sängen. Tilslut såg Reza att jag verkligen inte mådde bra och skickade hem mig tjugo i två.


Idag känner jag mig fortfarande inte pigg, hänig och allmänt less.. Har iaf fått sett världens sötaste bebis idag, Edwina. Richards kusin har fått ett till barn. Edwina och Melwin , vilka gobitar.





(Edwina 15 dagar gammal)

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0