På benen.

Ny dag nya tag, jag känner mig mycket piggare men fortfarande lite klen i magen men det ska nog återställa sig idag hoppas jag.

Vi testade även den händiga väckarklockan i natt också, på Richard tror jag den fungerde bra men på mej blev det väl inte så bra. Eller den hade säkert gjort de om jag lyckas sova nån gång. Självklart vaknade jag när klockan rinde för Richard och då kunde inte jag somna om nå mer.  Jag är ju så otroligt lätt väckt så om jag vill att det ska fungera måste jag nog upp före Richard (som vanligt)

Ist för att sova sprang jag ner och tog den tidiga tiden i tvättstugan som ingen vill ha 07-10.00, skönt att få det gjort idag.



// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0