Pust..

Jag lyckades lösa upp mina viktigaste saker idag iaf, fast med en hel del hjälp av Richard faktiskt. Han åkte och hämtade min bil när han vaknade och tur som jag har (ibland) satt inge p.böter på bilen (jag kunde pusta ut). Jag kände mig 500 kr rikare , var nästan 100 på att det skulle sitta en sån där läskig lapp på rutan. När jag kom hem pallade jag och Zlatan oss ut för att promenera med Malin, det blev en 1 1/2 h prommis. Mycke skönt. Sen när jag kom hem satt jag och Richard oss ner för att betala alla räkningar (ännu en pust), efter det begav vi oss ner på stan så jag kunde springa in på apoteket för att köpa mina p-piller (pust) , en tråkig utgift. Sen åkte vi vidare för att storhandla på Willys, så nu är kylen, frysen och skafferit uppfyllt:).

Vi åt nyss vår middag , jag gjorde iordning stuvademakaroner och falukorv. Middagen lyckas alltid att bli så sen. Nu sitter vi och innväntar kim som skulle komma förbi och umgås en stund.

/ M


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack för kaffet! :]

2009-03-03 @ 08:51:25
URL: http://www.kimlidberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0