Ryggläge...

Ligger fortfarande i min sänge i ryggläge och tycker halvt synd om mig själv. Driker min omrörda cocakola, har fortfarande inte vågat ätit något annat. Har mesta dels sovit , vill bara få det här överstökat. Jag önskar bara att jag hade något sällskap, tom Zlatan fick åka hem idag:(. Tyckte inte han skulle behöva ligga hemma i lägenheten med mig medans jag spydde plus att jag inte orkade gå ut med honom heller. Så syster var snäll och hämtade honom och tog med honom hem på bussen. Jag saknar honom redan, men nu får han skutta fritt i hedesunda några dagar.

Hade tänkt bett Richard komma med lite blåbärs soppa om han skulle komma, men han kommer tydligen inte. Han är ute på äventyr med Kim. inteför att det gör något, bättre han är och gör något annat så slipper han kräk fia här hemma. Tror inte jag vågar bege mig själv till äffärn för då spyr jag väl där eller smittar massa andra stakare.

Tven har jag inte ens orkat slagit på, har bara legat och lyssnat på alla jävla plogbilar som håller på att skotta undan all snö här utan för. Det hörs inte lite in heller...


Lyssnar på lite Queen ist :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0