:S

1 1/2 h promenad, skön start på dagen..

Nu är jag hemma måste försöka städa undan, diska och få lite ordning här innan det bär av ut till hedesunda för att fira små kusinerna:).


Konstiga reaktioner, annklagelser och ovanligt betende. Jag försår inte varför det ska vara så här  , men tydligen förstör jag två personers relation till varandra från en sida . Vet inte hur jag gör det eller varför jag skulle göra det? Finns ingen som helst anledning i hela världen. Vi två har två olika relationer till en person, två relationer som är så långt ifrån varandra. Det går inte att jämföra. Men tydligen måste det vara agritoner på mig, det är mig personen inte tycker om. Jag vill inte svart måla någon och försöker inte med det heller, jag orkar bara inte lägga någon mer energi på detta. Tydligen kommer jag bara vara ett hat i den personens ögon.. Personen ser vårt som något dåligt, jag är tydligen en sån som inte kan ha det bra. Enbart tjaffs tydligen... men jag har försökt iaf.

Detta gör mig ledsen och allmänt nere.


Tack för mig heeeej/ M

Kommentarer
Postat av: Linda

Stå på dig gumman, du hra inte gjort något fel:) Love

2009-03-16 @ 19:50:40
Postat av: angelica

Ja miranda. Du får nämna mitt namn i detta inlägg om du vill. Men jag känner inte att det hjälper att skriva om mig i din blogg på detta vis. Absolut har vi helt olika relationer till Richard, och jag tycker inte illa om dig på något sätt överhuvudtaget. Jag tycker däremot väldigt mycket om dig. Och jag står för det. Ibland är det tufft. Men så är det, och jag sväljer det. Du är en bra tjej, och du har ställt upp mycket för mig, vilket har betytt mycket. Jag ser inget fel med erat förhållande alls. När ni är glada tillsammans, då är jag det också. Jag är jätteglad för eran skull. Och jag skulle aldrig önska min bror något/någon annan än dig. Jag ber om ursäkt om du uppfattade det så. Men det är inte så jag menar. Jag hoppas du förstår. Och att du nästa gång skriver mitt namn, för ska du skriva om mig, så gör det på rätt sätt. så att alla vet vem det är du pratar om. Jag har inget att dölja. Och jag har bett om ursäkt nu. Jag hade en dålig dag igår, vilket alla människor har. Och jag är oerhört glad för eran skull.

2009-03-16 @ 20:36:13
URL: http://illusi0n.blogg.se/
Postat av: angelica

Ja miranda. Du får nämna mitt namn i detta inlägg om du vill. Men jag känner inte att det hjälper att skriva om mig i din blogg på detta vis. Absolut har vi helt olika relationer till Richard, och jag tycker inte illa om dig på något sätt överhuvudtaget. Jag tycker däremot väldigt mycket om dig. Och jag står för det. Ibland är det tufft. Men så är det, och jag sväljer det. Du är en bra tjej, och du har ställt upp mycket för mig, vilket har betytt mycket. Jag ser inget fel med erat förhållande alls. När ni är glada tillsammans, då är jag det också. Jag är jätteglad för eran skull. Och jag skulle aldrig önska min bror något/någon annan än dig. Jag ber om ursäkt om du uppfattade det så. Men det är inte så jag menar. Jag hoppas du förstår. Och att du nästa gång skriver mitt namn, för ska du skriva om mig, så gör det på rätt sätt. så att alla vet vem det är du pratar om. Jag har inget att dölja. Och jag har bett om ursäkt nu. Jag hade en dålig dag igår, vilket alla människor har. Och jag är oerhört glad för eran skull.

2009-03-16 @ 20:37:53
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0