Trött....

Gissa om jag är trött nu... tränat i natt , kom inte hem för en kl fem. Var sjukt uppe i varv, kunde inte somna för en kl sex på morgonen. Vid halv nio lära jag upp för att ge Zlatan mat. Vid kvart i tio tog jag, Emsi och Zlatan en prommis. Kl 11 hade jag lovat att möta upp vår praktikant som är på interpool utanför friskis. Vi tränade i 1 h 15 min . Jätte trevlig tjej, men jag kanske inte var allt för trevlig genom att jag var så trött, men träna det gjorde jag och visa lite hur alla maskiner fungera.  Och allt detta på tom mage, bra mirris! Så nu sitter jag och pular i mig frukost, var riktigt hungrig.  Nu ska jag försöka städat undan lite här hemma sen vila lite innan jobbet. Ska ju testa på köket idag på interpool, ska jag vara ärlig så är jag sjukt nervös. Men jag är ju inte själv, men iaf. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa;).
 Om nån timme är älskligen hemma också, så vi hinner mysa en stund innan jobbet.

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0