twilight

Solen skiner, ny vecka och jag är ledig. Känns riktigt bra idag faktiskt.
Jag & Zlatan ska bege oss ut på en promenad är det tänkt, ut i solen, friskluft och motion. 


I går när vi kom hem från Hedesunda kröp vi alla 3(Jag, Richard & Zlatan) upp i sängen och slog på Twilight, skit bra film verkligen. Jag som har tjatat om den hur länge som helst. Richard har inte viljat sett den men nu såg han den för min skull. Han tyckte också den var grym:).  Nu vill jag se mer av dom...



Prommis / M

Kommentarer
Postat av: J o s e p h i n e . Mitt liv som sambo!

Hihi. du får tacka mig för att angelica har en sån snygg design och att du är i stjärnan. nämligen jag som har gjort det :P



hehe

2009-03-09 @ 11:59:09
URL: http://josephinewestling.blogg.se/
Postat av: pilla :)

ja sa ju de :D läs böckerna syster dom är ännu bättre :)

2009-03-09 @ 17:10:09
URL: http://matida0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0