UPPSALA

Siter nu hemma hos Fia i uppsala har precis blivit bjuden på spagetti och kötfärssås:)....

Nyligen var vi ut på en långpromenad här i uppsala skogarna, mysigt. En del måste trott att vi var tokiga,men det bjuder vi på;). Skönt att få umgås med Fia en hel dag, är ju så långt mellan gångrna så de inns sååå mycket att prata om. Här i uppsala har solen lyst för fullt, underbart. Annat än när man lämnade gävle med snö och slask.

Kort från promenaden:



En fin skogs rut, Fia alltid lika glad:)




Bevis på vistelse i uppsala (TITTA KYRKTORNEN I BAKRUNDEN;))
Man ser ju ut som en annan byfåne , men dt bjuder jag på;)



Hon är ju bara för söt:)




Hoppbild är nog inte vår grej, men vi försökte iaf;)




Snart ska vi ta våra feta rövar och bege oss till Fyris och bada i relaxen:)



Fyris här kommer vii:D



/ Mirris

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fin hårfärg din kompis har! Precis som jag haft, och vill ha. Varför färgade jag över den mitt pucko... =/ Kul ni verkar ha haft det iaf =)

2009-03-05 @ 22:24:39
URL: http://ceccci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0