urinvägsinfektion eller vårtor...?

Ska man inte ens kunna gå och simma/bada utan att få urivägsinfektion eller vårter under fötterna??
Sist jag var på fjärran lyckades jag få två vårtor underfoten (jag avskyr vårtor), och nu känns det som om jag har lyckats fått urinvägsinfektion. Har sprungit på toaletten hela kvällen och det kommer bara små skvättar plus att det svider. Jag vill verkligen inte ha det, har redan haft tillräkligt med problem med urinvägsinfektion.
Ska försöka sova nu och göra mitt sista toalett besök förkvällen (försöka iaf), ska upp och jobba tidigt i morgon. Ska jobba hos Putte och börjar kl 08.00, var ett bra tag sen så det ska bli roligt:).

Godnatt / M


Kommentarer
Postat av: angelica

du är mer än välkommen hos mig. men du måste förstå att det är mitt hem det här, och det är här jag kan vara precis som jag vill. har jag en dålig dag, då har jag det precis som alla andra.. det är inge konstigt med det. grubbla inte över såna saker. för jag är så glad för eran skull. så du behöver inte tänka på det nå mer nu..

2009-03-17 @ 07:48:56
URL: http://illusi0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0