Måndag morgon

Ännu en ny vecka och jag vet inte om jag ska hurra eller gråta? I går kände jag mig som ett kryss hela dagen, huvudvärk och allmänt trött.
Det blev en riktigt slapp söndag, jag och Richard sov till 2 sen vi tre drog vi och sola, efter till hemlingby och åt nån bit pizza av Bosse och Eleonors rester. Senare hamnade Richard i soffan framför bandyn sovandes medans jag och Eleonor kikade efter längenheter och gick ut och rasta Zlatan. På kvällningen drog vi till Maxi oxh innhandlade lite föda. Sen bar det hemåt till ladugatan, Richard städade (tack gubben) och jag och Zlatan gick en prommis. Sen fixade vi iordning tacogratäng och tittade på filmen BOLT .

Måndag morgon
Kan det kännas segare? Huvudet värker fortfarande, inte många timmars sömn i natt heller. Man har ju lyckats vänt på dyngnen när man jobbar som man gör och nu jobbar jag hos putte så det var bara att kilva upp (försökte iaf). Hade ställt klockan på 06.15 men klev upp 07.00 ist och fick det tok stressigt. Upp, fixa mat åt Zlatan, slänga på mig kläder, få i mig lite frulle, ut och rasta Zlatan, springa ner på stan för att ta bussen (min bil startar inte), bussen gick bara till sätra centrum, sprang därifrån för jag va en aning sen och slutligen var jag hos Putte 08.03. Puuh.

Nu kan jag iaf stressa ner med en kopp te och kika runt på datorn en stund:).



härliga Black jack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0