????????

Finner inga ord eller meningar, lusten är som bortsprungen just nu. Jag försöker men får ändå ingen respons. Ska sluta lägga ner så mycke energi när man ändå inte får något tillbaka. Jag tappar humöret så lätt just nu, kan det bero på p-pillerna? Eller är det bara jag? Jag har ju haft väldiga problem med dom där pillrerna, vi fungarar lixom inte tillsammans. Humörsvängningar så vette duga, depp och tårar från ingenstans? Funderar verkligen på att sätta in en spiral just nu så jag slipper allt med pillrerna att göra. Skulle vara så skönt, jag ska ringa till ungdomsmottagningen i morgon och höra.


Nog om detta....




Idag har dagen bara runnit i väg, var först ute på en lång promenad i solen. Mycket skön men blött. Sen vara bara hem och byta om och bege sig i väg på p-möte på interpool. Dom vanliga punkterna togs upp och massa annat runtomkring. En tråkig överraskning kom då iaf, George ska sluta. Väldigt tråkigt tycker jag själv. Det hade jag ingen aning om, två av dom bästa på interpool försvinner nu. Lotta går ju nu också i maj. En rolig grej för mig var ju att Reza fråga mig om en tjänst på interpool, att jag ska ta Lottas plats. Känns riktigt roligt att han fråga , Men det är mycket annsvar och jag har mycket kvar att lära genom att jag är så ung. Dom ville egentligen ha en mer erfaren och äldre ,men han ändrade uppfattning när han har sett hur jag jobbar. Jag skulle få fundera ett tag.....


/ Miranda


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0