H-spåret, interpool & middag hos Kim.

När jag kom hem från jobbet låg  Richard fortfarande kvar i sängen, även fast solen sken som aldrig förr utanför dörren. Men efter en stund kom faktiskt Richard på att han ville att vi skulle ut och springai hemlingby spåret, och den iden får man ta väl hand om. Händer inte allt för ofta om man säger så, man kan räkna det på två fingrar. Vi pallrade oss upp iaf, Richard och jag sprang tvåan först tsm men andra varvet fick jag springa själv. Härligt att man fick det gjort idag också:). 

Senare i kväll var jag i väg till interpool och pratade med Reza om "framtiden", jag vet inte hur jag ska göra. Har ju en hel del annat också, plus att jag bara vill komma bort en stund. 

Efter det åkte jag och Richard till Kim och fixade käk till oss allihopa, vi hade tagit med oss lax och potatis och till det gjorde jag en varm sås. Sen har det varit tv, film (YES MAN igen, den är så sjuk rolig)och snack, jätte trevligt. Kim är ju så sjukt duktig på datorer och alt som hör till, så nu har han sagt att han ska hjälpa mig med en ny blogg desingn:D, snäll kim! :) Han har även fixat till min dator idag:). TACK!

Nu ligger jag och Richard i sängen med varsin dator på magen, han spelar och jag boggar. Men nu blire nog till att slumra till snart, ska jobba ute i gysinge i morgon. Ska faktiskt bli kul, var ju ett tag sen sist. Richard och Kim ska med ut dom med, trevligt:). 



Solen kikade in hos Putte idag, vi var tvungna att öppna fönstret för att känna vår doften;)





Puttes katt Sputnick



God natt / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0