Badanka & kusin kalas:)

Resten av dagen blev inte riktigt som det var tänkt, när jag skulle ta tag i städningen blev det andra planer. Planerna siktade mot fjärran höjder, simma, bubbla och basta med Monjana:). Mycket trevligt, härlig motion att simma. Ska nog ta och köpa ett kort där så man kan börja simma också. Väldigt bra träning för hela kroppen:). Skönt att göra något annat, rensa tankarna lite.

Efter allt ha lekt badanka åkte jag vidare ut till valbo för att köpa presenter till Edvin och Arvid, vilket gick vädigt fort. Ett par Björnborg kallingar till Edvin och en fin t-shert till Arvid. Ute i valbo fick jag mig även en glad överraskning, min gos (åkte ända ut till valbo för att överraska mig, så glad.) Sen ut till hedesunda , käkade först hos mamma och pappa sen hem till kusinerna. Så roligt att träffa alla, händer ju inte så ofta nu förtiden, villket ger en lite ångest. Både Edwin och Arvid blev vädigt glada för presenterna:) och dom bjöd på massa gott fika, vilket måndags lyx:P. Så mysigt att umgås med familjen och släkten, dom får en på sånt bra humör:D.


Arvid är den mest klåfingrigaste unge jag känner, måste på allt.


Man kan inte ta en normal bild på go ungen.


Jo då nästan...


Min lill höna Amanda:)



Bra fotogarf?


farfar:)


Kusiner



Kusiner;)





 Som sjukt snygga dojorna blev mina i kväll:), vilken överraskning. Blev super glad. Min gos ♥


/ Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0