Det börjar närma sig..

Nu är det nära, på fredag öppnar vi. Gissa om jag är nervös, det är så sjukt mycket vi måste göra innan start.
Ju mer man tar tag i desto mer arbete blir det, jag kunde aldrig förstå att det var så här mycket innan. Men det är otroligt läro rikt, så man får bara vara glad. Bita ihop och göra det bästa man kan. Men vi får otroligt mycke hjälp också, Richards familj, min familj och många runtomkring.. ni alla är underbara vi skulle aldrig klara det utan er.
Telefon går varm hela tiden... men nu måste jag skynda mig för vi måste hinna åka in till gävle en sväng för att skriva på en del papper, innhandla en del grejer och sen vidare ut till gysinge för att kunna fullfölja allt.


/ Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0