Gårdagen...

Zlatan fick sin morgonpromenad som han tjatade om så länge... Sen blev det gysinge,  jag och mamma målade lite möbler medans pappa och Richard la klinker på receptions disken, det blev riktigt snyggt:). Det kommer att bli toppen detta. Efter att jag och mamma hade målat klart och även hunnit vart ner till älven och badat med hundarna så hade inte vi så mycket mer att göra, så vi bestämmde oss att vi skulle börja gå hem med hundarna. Ja och gå fick vi göra också, pappa ringde någon gång när vi var bortanför ålbo att han skulle komma, mamma och Zampo väntade på dom där, men  jag och Zlatan fortsatte . Tillslut när vi kom in i hedesunda sprang jag och Zlatan hela vägen hem till ölbo, så det blev en riktig lång prommis + en springtur. Vi startade vid 16.00 och kom hem vid 18.30, jag kännde faktiskt av lite i bena i går kväll måste jag erkänna:P.

Sen grillade vi och kollade på eurovision song contest, GRATTIS NORGE. Vi tippade på dom här hemma också, en aning pinsamt med vår låt. Varför skickar vi alltid skit? Efter det var jag så otroligt trött så det fick bli raka spåret upp i sängen.

GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg er när ni var på morgonpromenaden=) satt på bussen och skulle till Frida!

2009-05-23 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0